• wybierz język

B2B wydrukuj stronę:

Business to Business


Na bazie 25-letniego doświadczenia medialnego Media Service Zawada powstał dział B2B, który łączy zalety agencji reklamowej i wydawnictwa. W ramach działań B2B oferujemy Państwu:

– kompleksowe rozwiązania reklamowe na płaszczyźnie BTL oraz ATL,
– przygotowanie koncepcji wydawniczych i promocyjnych (kreacja spotów TV, reklam prasowych, analiza i rekomendacja mediów etc.),
– przygotowanie aplikacji mobilnych w postaci e-booków,
– produkcję dodatków premium w postaci płyt DVD i CD, książek, kolorowanek, zabawek itp.

Pomożemy dobrać właściwe narzędzia promocyjne, które zwiększą sprzedaż Państwa produktów. Przygotujemy również plan działań reklamowych gwarantujący uzyskanie optymalnych efektów.

Dysponujemy sprawdzonymi rozwiązaniami, które dopasujemy do Państwa potrzeb. Możemy wykreować postać związaną ściśle z Państwa marką lub jeśli taka postać istnieje, stworzyć publikację z jej przygodami.

Klientom korzystającym z naszych produktów premium zapewniamy wsparcie w postaci reklamy tradycyjnej i interaktywnej (gry edukacyjne, zagadki, łamigłówki) na łamach naszych czasopism drukowanych, w telewizji i w internecie.

Przykładami na to, jak skutecznie możemy działać, jest współpraca promocyjna z klientami korporacyjnymi, m.in. firmami NOWA ITAKA, Coca-Cola, Nestlé Polska czy Danone oraz wydawcami prasowymi, takimi jak Agora czy Bauer.

Jeżeli są Państwo zainteresowani kompleksową obsługą promocyjną, zapraszamy!

Dział B2B:
Małgorzata Krysztopa
e-mail:

Projekt katalogu Klub Przyjaciół ITAKI

Projekt katalogu prezentujący ofertę wakacyjną dla rodzin to spójna, autorska koncepcja łącząca część prospektową z atrakcjami dla dzieci. W publikacji odnaleźć można nie tylko praktyczne informacje dotyczące cen i hoteli, ale również atrakcyjne łamigłówki nawiązujące do kinowego hitu „Hotel Transylwania 3”. Narracja oraz grafika utrzymane są w charakterze bajki i wykonane na zlecenie NOWEJ ITAKI. Za koncept oraz skład odpowiada zespół redakcyjny Media Service Zawada.


Katalog kinowy

Kładziemy nacisk na rozwój form niestandardowych oraz stałe poszerzanie zasięgu i dotarcia do grup docelowych poprzez różne sektory. Dotychczas zrealizowane projekty katalogu reklamowego dystrybuowanego w kinach przy okazji dużych premier filmów familijnych (jak np. „My Little Pony” czy „Hotel Transylwania 3”), przekonały Klientów, że jest to rozwiązanie szyte na miarę, angażujące i bardzo efektywne.


Projekty niestandardowe dla Nestlé

Miniksiążeczki „Ortografia na Wesoło” oraz „English ABC” dołączane były in-pack do płatków śniadaniowych Nestlé. Książeczki po rozłożeniu tworzą wielostronicową harmonijkę pełną kolorowych obrazków. Każda dotyczy innej litery, a wszystkie części składają się na rozbudowany słownik obrazkowy. Projekty „Ortografia na Wesoło” i „English ABC” to zabawa edukacyjna połączona z programem lojalnościowym.